Ensi kesänä Nautaparlamentti järjestetään Jyväskylässä

Vuoden 2023 Nautaparlamentti järjestetään 27.–28. heinäkuuta Jyväskylän Scandic Hotel Laajavuoressa. Kaksipäiväiseen tapahtumaan odotetaan yli sataa osallistujaa.

Valtakunnallinen Nautaparlamentti on naudanlihantuottajien ja lihanautaketjussa toimivien yhteistyötahojen perinteikäs tapaamisfoorumi, jossa kuullaan ja keskustellaan naudanlihantuotantoon liittyvistä ajankohtaisista aiheista. Nautaparlamentin ovat järjestäneet alueelliset nautakerhot ja muut alan yhdistykset vuosittain eri puolilla Suomea. Tällä kertaa järjestäjänä toimii Pihvikarjaliitto.

Nautaparlamentin ohjelma koostuu ajankohtaisista esityksistä ja asiantuntevista puheenvuoroista, ja kaiken kohokohtana on lihatalojen tarjoama perinteinen pihvi-illallinen. Monelle Nautaparlamentin kävijälle kesäinen tapahtuma edustaa tärkeää mahdollisuutta ajatustenvaihtoon kollegojen kanssa. Myös lapset ovat tervetulleita.