NAUTAPARLAMENTTI 2023

Nautaparlamentti on naudanlihantuottajien, lihanautaketjussa toimivien yritysten ja yhteistyötahojen perinteikäs tapaamisfoorumi, jossa kuullaan ja keskustellaan naudanlihantuotantoon liittyvistä ajankohtaisista aiheista. Tänä vuonna Nautaparlamentti kokoontuu heinäkuun lopulla Jyväskylän Scandic Hotel Laajavuoressa 27.-28. heinäkuuta.

Nautaparlamentin ovat vuorollaan toteuttaneet nautakerhot ja -yhdistykset eri puolilla Suomea. Tällä kertaa Pihvikarjaliitto vastaa järjestelyistä.

Monipuolinen asiasisältö ja ajankohtaiset, kiinnostavat puhujat ovat jälleen avainroolissa, mutta yhtä tärkeää on kokoontua yhteen ja pitää hauskaa. Perinteinen, lihatalojen tarjoama pihvi-illallinen on aina ollut yksi Nautaparlamentin kohokohtia.

NaPa_värilogo.jpg
Ilmoittautuminen

Nautaparlamenttiin ilmoittautuminen on päättynyt. Mahdolliset tiedustelut info(at)pihvikarjaliitto.fi

Hyvvee.jpg

Tietoa osallistujalle

Nautaparlamenttiin ovat tervetulleita kaikki naudanlihan tuottajat.

Maistuu_se.jpg

Tietoa yhteistyökumppaneille

Nautaparlamentin tekevät taloudellisesti mahdolliseksi yhteistyökumppanit, jotka saavat samalla tilaisuuden esitellä toimintaansa, palvelujaan tai tuotteitaan.

Ohjelma

Monipuolinen asiasisältö ja ajankohtaiset, kiinnostavat puhujat ovat avainroolissa, mutta yhtä tärkeää on kokoontua yhteen ja pitää hauskaa.