IMG_2599_edited.jpg

PIHVIKARJALIITON MENTOROINTIOHJELMA

Pihvikarjaliitto kokeilee uutta keskustelu- ja verkostoitumistapaa mentorointiohjelman muodossa. Tarkoituksena on, että kokenut karjankasvattaja tukee aloittelevaa ammatillisissa kysymyksissä ja erilaisten vaihtoehtojen pohtimisessa. Mentorointi ei tarkoita koulutusta tai neuvontaa, vaan tarjoaa mahdollisuuden ajatustenvaihtoon.

Haemme nyt halukkaita mukaan maksuttomaan kokeiluun. Mentoreille eli kokeneille tiloille tarjotaan vaivanpalkaksi ilmoitusetua Pihvikarja-lehdessä: 1/4 sivun ilmoituspaikka 1/8 sivun ilmoituspaikan hinnalla koko mentorointiohjelman ajan. Mentoroinnin vaiheita seurataan kaikissa liiton viestintäkanavissa (lehti, podcast, some), jotta hyödyt ohjelmasta olisivat mahdollisimman monen ulottuvilla. Ohjelma on tarkoitettu vain Pihvikarjaliiton jäsenille.

Kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 28. helmikuuta mennessä osoitteeseen info(at)pihvikarjaliitto.fi. Ohjelma toteutetaan vuoden 2021 aikana osallistujille sopivassa aikataulussa.