IMG_2599_edited.jpg

PIHVIKARJALIITON MENTOROINTIOHJELMA

Pihvikarjaliiton mentorointiohjelma on tarkoitettu karjankasvattajille, jotka haluavat keskustella, ottaa asioista selvää ja saada kollegoilta vertaistukea oman yrityksensä kehittämisessä.

Mentorointiohjelman runkona on neljä osa-aluetta, joiden ympärille ohjelma rakentuu: liikeidea ja talous, eläimet ja niihin liittyvät asiat, pellot ja laitumet sekä neljäntenä yrittäjä itse, eli motivaatioon, jaksamiseen ja turvallisuuteen liittyvät kysymykset.

Ohjelma koostuu tilavierailuista, keskustelevista Teams-kokouksista sekä asiantuntijavierailuista.

Tilaretkipäivinä voidaan käydä useammalla tilalla, jotka sijaitsevat maantieteellisesti samalla suunnalla. Kohteet valitaan niin, että jokainen tilakäynti vastaa monenlaisiin tiedontarpeisiin. Tavoitteena on, että myös vierailukohteiden yrittäjät kuulevat ryhmältä hyviä kysymyksiä, tuoreita ideoita ja ajattelemisen aihetta. Mentorit osallistuvat tilavierailuille ja toimivat keskustelun tukena.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu lähettämällä vapaamuotoinen sähköposti ja yhteystietosi osoitteella info@pihvikarjaliitto.fi

Kustannukset

Ohjelma on maksuton jäsenetu Pihvikarjaliiton henkilöjäsenille.  Jos et ole vielä liiton jäsen, voit hakea jäsenyyttä nettisivuilta www.pihvikarjaliitto.fi löytyvän hakulomakkeen avulla.

Jokainen osallistuja maksaa itse omat matkakustannukset ja mahdolliset muut kulut, jotka liittyvät asiantuntija-vierailuihin ja tilakäynteihin.

Osallistujilta toivotaan aktiivisuutta ja sitoutumista, jotta ohjelma voidaan toteuttaa suunnitellusti.

Lataa mentorointiohjelman esite