pihvikarjaliiton liittokokous

Pihvikarjaliiton varsinainen liittokokous eli vuosikokous pidetään Jyväskylän Scandic Hotel Laajavuoressa keskiviikkona 22. tammikuuta 2020 klo 13. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Osallistuminen vuosikokoukseen on jäsenille maksutonta, mutta kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään 2.1.2020. Tervetuloa!

Karjankasvattaja oman alansa puolestapuhujana – vaikuttavan viestinnän abc
22.1.2020 klo 14-17.30

Miksi naudanlihasta pitää puhua?

Kenelle siitä pitää puhua ja miksi juuri heille?

Miten naudanlihasta tulisi puhua?

Pihvikarjankasvatuksen uhat ja mahdollisuudet viestinnän näkökulmasta

Argumentointi puolesta ja vastaan – ydinviestit!

Vaikuttavan puheenvuoron perusteet

Liittokokouksen yhteydessä järjestettävässä koulutuksessa viestintäasiantuntija Eila Lokka antaa matalan kynnyksen vinkit siitä, kuinka jokainen meistä voi paketoida sanottavamme helposti ymmärrettävään ja vakuuttavaan muotoon. Viestintätaidoista on hyötyä, kävimmepä keskustelua naapuruston, kuluttajien, oman verkostomme tai mielipidevaikuttajien kanssa, kasvokkain tai sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa kuullaan myös muita ammattilaisia, jotka kertovat, mitä naudanlihasta ja karjankasvatuksesta voi puhua.

Liittokokousillallinen ravintola Harmoonissa

Päivä jatkuu yhteisellä liittokokousillallisella, joka nautitaan Jyväskylän keskustassa maineikkaassa ravintola Harmoonissa.

Kokous- ja majoituspaikkana on Scandic Laajavuori, jossa yöpymishintaan sisältyy runsas aamiainen ja kylpylän vapaa käyttö. Hotellissa on ilmainen pysäköinti ja huoneissa wi-fi -yhteys.

Ohjelma keskiviikkona 22.1.2020

13.00       Liittokokous

14.00       Viestintäkoulutus

17.30       Ohjelma päättyy

19.00       Kokoontuminen ja kuljetus hotellilta illalliselle

19.30       Illallinen ravintola Harmoonissa

Noin 22    Paluukuljetus ravintolasta hotellille

Ohjelma torstaina 23.1.2020

Hotelliaamiainen omaan tahtiin

Scandic Laajavuori -kylpylän vapaa käyttö

Hyvää kotimatkaa

Osallistumishinnat

Pihvikarjaliiton jäsenhinta per henkilö 120 euroa, kun majoitus on jaetussa kahden hengen huoneessa, tai 160 euroa yhden hengen huoneessa. Molemmat vaihtoehdot sisältävät koulutuksen kokouskahveineen, illallisruokailun ravintola Harmoonissa kuljetuksineen, hotellin runsaan aamiaisen ja kylpylän käytön.

Osallistuminen pelkkään viestintäseminaariin on myös mahdollista 25 euron jäsenhintaan. EI-jäsenille viestintäkoulutuksen hinta on 65 euroa.

Ilmoittautuminen

Ilmoittatuminen on päättynyt. Tiedustelut susanna.heikkinen(at)pihvikarjaliitto.fi