20190131_101344_edited.jpg

oletko sinä etsimämme hanketyöntekijä?

Pihvilihan tuottajaorganisaation perustaminen on Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelmasta rahoitettava valtakunnallinen hanke, jossa selvitetään nautasektorilla toimivien viljelijöiden kiinnostusta ja valmiuksia tuottajaorganisaatiota kohtaan. Lisäksi hankkeessa tuotetaan sellaiset työkalut, joita tuottajaorganisaation perustamisessa tarvitaan. Hankkeen kesto on yhdeksän kuukautta, ja sen toteuttaja on Pihvikarjaliitto.

Oletko sinä etsimämme hanketyöntekijä?

Ymmärrät hankkeemme tavoitteet ja hallitset keinot sekä selvitystyön että työkalupaketin toteuttamiseksi. Sinulla on käsitys naudanlihan tuotantoketjun toiminnasta. Osaat pitää moninaiset langat käsissäsi, kilpailuttaa ulkopuoliset palvelut, pysyä aikataulussa ja toimia itsenäisesti. Sinulla on hyvät viestintätaidot ja osaat kiteyttää hankkeen tuotokset tasokkaaseen kirjalliseen muotoon. Aiempi kokemus projektiluonteisista tehtävistä tai hanketoiminnasta katsotaan eduksi.

Tehtävä on osa-aikainen 60 prosentin työajalla. Toivomme, että työsuhteesi voi alkaa vuoden alussa. Hanke päättyy 31.8.2023.

Jos kiinnostuit, lähetä vapaa tekstimuotoinen hakemus ja cv sähköpostitse Susanna Heikkiselle (etunimi.sukunimi@pihvikarjaliitto.fi).

Susanna vastaa myös mahdollisiin tehtävää koskeviin tiedusteluihin.

Palkkatiedot

Hanketyöntekijän työaika on 8 kuukautta aikavälillä 1.1.-31.8.2023.  Tehtävä on osa-aikainen 60 % työajalla, ja maksettava bruttopalkka on enintään 2350 e/kk. Lomakertymät on pidettävä lomana.

Työn itsenäinen luonne antaa mahdollisuuden joustaville työajoille, mutta kuitenkin niin, että käytetystä työajasta on pidettävä kirjaa.

Tiimi

Hanketyöntekijän tukena on ohjausryhmä, johon kuuluu viisi henkilöä sekä rahoittajan eli ELY-keskuksen edustaja. Pihvikarjaliiton toimintakoordinaattori vastaa hankkeen maksatushakemuksista ja kirjanpito on ulkoistettu.